Кошик
840 відгуків
Ми працюємо! Робіть замовлення через кошик або телефон!Обрати товар
+380634570357
+380634570357
Магазин приємних покупок посуд, люстри, техніка
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.

Поширені питання

  • Який у вас графік роботи?

    Графік роботи
    • Понеділок 09:00 - 19:00
    • Вівторок 09:00 - 19:00
    • Середа 09:00 - 19:00
    • Четвер 09:00 - 19:00
    • П'ятниця 09:00 - 19:00
    • Субота вихідний
    • Неділя вихідний
     
  • Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

    Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.
    Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні.

    Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає заповнений гарантійний талон.

    Будь ласка, зберігайте її протягом усього терміну експлуатації.

    Термін ремонту визначається авторизованим СЦ.

  • У яких випадках гарантія не надається?

    Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

    - порушена цілість гарантійних пломб;
    - є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
    - порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
    - було здійснено несанкціоновані розтин, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
    - неправильно заповнений гарантійний талон;
    - серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті вироби, змінено, стертий або не може бути встановлений.

    Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

    - природний знос чи вичерпання ресурсу;
    - випадкові пошкодження, завдані клієнтом чи ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
    - пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
    - пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
    - повреждения, вызванные дефектами системы, в которой использовался данный товар, или возникшие в результате соединения и подключения товара к другим изделиям; 
    - повреждения, вызванные использованием товара не по назначению или с нарушением правил эксплуатации.

    Согласно статьи 9 Закона Украины «О защите прав потребителей». Кабинетом Министров Украины утвержден перечень товаров надлежащего качества, которые не подлежат обмену или возврату.

    К таким товарам относятся:

    • перопуховые изделия
    • детские игрушкимягкие
    • детские игрушки резиновые надувные
    • перчатки
    • тюлегардинные и кружевные полотна
    • белье нательное
    • білизна постільна
    • панчішно-носочныеизделия
    • друковані видання
    • диски для лазерних систем зчитування із записом
    • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
    • товари для особистої гігієни (наприклад: епілятори, електробритви, машинки для стрижки волосся)
    • продовольчі товари (дитяче харчування і т. д.)
  • Я можу обміняти або повернути товар?

    Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

    Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся що:

    - товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.;
    - товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
    - збережені всі ярлики і заводське маркування.

    Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

     

  • На сайті вказано, що товару немає в наявності, чи можна його замовити?

    Ви можете залишити свою адресу електронної пошти і ми надішлемо Вам повідомлення, як тільки товар з'явиться в наявності.

     

  • Яка гарантія, що після передоплати замовлення я його отримаю?

    У вас залишаються два документи, які підтверджують наше з Вами співробітництво: прислане нами лист про скоєний замовленні на ел. пошту і документ про оплату, який надає банк. Так само на майданчику «prom.ua», на якій розміщений наш магазин, є всі реєстраційні документи, нашого магазину. При перерахуванні грошей у нас виникає боргове зобов'язання перед Вами. Воно погашається тільки після отримання Вами товару.

    Увага! Для захисту прав покупців на майданчику ПРОМ створили спеціальну програму по захисту покупців на суму до 3 000 грн.

    Ознайомитися з умовами програми захисту покупців

    Таким чином, у Вас є всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживачів та інші. Також Ваші інтереси захищає закон "Про захист прав споживачів".